Oudere blogposts

17 January 2018 Eerste editie Losse Veter magazine van 2018 Na het uitkomen van Losse Veter magazine #20 (het laatste nummer van 2017) is het nu de eerste editie van 2018 die uitkomt. Nummer 21: met Dolf Jansen op de cover, voor deze keer in rood uitgevoerd. Wederom is de vormgeving van het blad verder verfijnd en dit nummer is wellicht het beste in de
20 November 2017 Presentatie ‘Op reis met pen en penseel’ De presentatie van Op reis met pen en penseel. Frans en Jan Hendrik Lebret als toerist naar Java, 1863 vond plaats op zaterdag 18 november in het Dordrechts Museum, Museumstraat 40, Dordrecht. Op reis met pen en penseel. Frans en Jan Hendrik Lebret als toerist naar Java, 1863 wordt bezorgd door Anne Leussink MA en
7 November 2017 Feestelijke opening City at Eye Level ZOHO: donderdag 16 november, 18.00 uur Op donderdag 16 november vieren we de officiële opening van de City at Eye Level plintenprojecten in ZOHO, Rotterdam. Ook jij bent van harte uitgenodigd. De initiatiefnemers uit ZOHO zijn druk bezig om hun project af te ronden of hebben dat al gedaan. Tijdens de opening zetten we alle projecten in de schijnwerpers en vertellen de initiatiefnemers
9 September 2017 Vierde jaargang Losse Veter magazine! Met het uitkomen van alweer de negentiende editie is jaargang #4 van hét magazine voor de hardloper met inhoud, Losse Veter, een feit! In de loop van zoveel nummers is er een hoop veranderd, de inhoud wordt steeds sterker, fotografen plus auteurs komen en gaan, maar columnisten blijven. Het concept is gelijk gebleven in de
9 August 2017 PUNTPIXEL flexibel inzetbaar als technisch partner De afgelopen periode heeft PUNTPIXEL een aantal projecten als onderaannemer uitgevoerd voor ontwikkelaar DKZR. We zijn vanwege onze technische expertise en flexibele inzetbaarheid betrokken geweest bij de totstandkoming van websites van onder meer de Kennisbank-Zuid, de Veldacademie en de portal van het Platform Voegovergangen en Opleggingen. Voor FRIPS zijn we als ontwikkelaar aangetrokken voor de
1 June 2017 Lancering GYM krijgt aandacht landelijke media De lancering van het nieuwe GYM magazine, een initiatief van uitgeverij Running Media en de broers Arie en Klaas Boomsma, is niet onopgemerkt gebleven. Diverse landelijke media-platforms, waaronder Telegraaf.tv en SBS Shownieuws waren aanwezig bij de lancering en hebben verslag gedaan van de feestelijke bijeenkomst in de VondelGym Oost aan de Wibautstraat te Amsterdam. Bekijk de
Visuele identiteit debatavonden Night Shift in Het Nieuwe Instituut Night Shift is een nieuwe maandelijkse debatavond geïnitieerd door een organisatie van museumprofessionals en het wordt georganiseerd in Het Nieuwe Instituut binnen de kaders van het Thursday Nights-programma. Nieuwsgierig, open en een tikkeltje kritisch wordt de relatie tussen culturele instellingen en hun publiek ter discussie gesteld. Bij de aftrap op 18 mei jongstleden, stond de
28 May 2017 Lancering GYM magazine Sinds 25 mei ligt het gloednieuwe GYM magazine in de winkels. GYM is een tijdschrift boordevol verhalen en informatie over een fitte lifestyle. GYM Magazine neemt je mee in deze wereld. Het magazine biedt 144 pagina’s boordevol informatie én inspiratie. Zo gaat fitheidsgoeroe Arie Boomsma het gesprek aan met een bekende Nederlander over de rol die
24 May 2017 GYM magazine ligt in de winkels Het nieuwe GYM magazine ligt in de winkels. GYM is een tijdschrift boordevol verhalen en informatie over een fitte lifestyle. Artikelen, interviews, spannende fotografie van onder meer Marc de Groot, trainingstips, recepten. Presentator, schrijver en sportondernemer Arie Boomsma voerde samen met broer Klaas, journalist en hardlooptrainer, de hoofdredactie. PUNTPIXEL heeft het grafisch ontwerp en –
2 April 2017 Visuele identiteit ontworpen voor MUSE – Mensen & Musea De ontwerpers van PUNTPIXEL hebben voor adviesbureau MUSE – Mensen & Musea (voorheen Museumeducatie) de visuele identiteit ontwikkeld. Bestaande uit een serie meertalige woord-/beeldmerken. Muse – Mensen & Musea is een adviesbureau voor de culturele sector. De visuele identiteit wordt gekenmerkt door het woord MUSE, een verwijzing naar musé, museum en naar de voormalige naam van
2 February 2017 PUNTPIXEL ontwikkelt nieuwe website de Groene Passage In samenwerking met de Rotterdamse grafisch ontwerpster Ingrid Bosman heeft PUNTPIXEL de website voor de Groene Passage ontwikkeld. De Groene Passage – nabij de hippe Pannekoekstraat in het centrum van Rotterdam – is de plek waar onder meer de GIMSEL en SPIRIT zijn ondergebracht. Dé one-stop-shop voor bewuste shoppers. Van knaloranje biologische winterpenen tot natuurlijke
3 November 2016 Losse Veter, editie #14 in de winkels Alweer de veertiende editie van Losse Veter en de laatste van dit kalenderjaar ligt inmiddels bij abonnees op de deurmat en in de schappen van de beter gesorteerde boekhandels en verkooppunten als Albert Heijn en de stationskiosken. Het november/december nummer van het jongste lopersblad op de Nederlandse markt heeft Saar Koningsberger en haar loopliefde ruim baan gegeven op